Deklarerat

För några dagar kom min deklaration hem. Jag var väldigt rädd när jag öppnade, för jag visste att jag hade en inkomst på nära tjugotusen som jag inte hade skattat för. Efter att ha läst igenom deklarationen stod jag som ett frågetecken. Jag skulle få tillbaka en bit över tvåtusen kronor. Jippie! Eftersom jag hade skattat på resten av mina inkomster och vi har ett grundavdrag i Sverige så var det ju bara några tusen som det skulle betalas skatt på. Det blir ju lite skillnader med alla kapitalförluster som har blivit under det gågna året.
 Nu har jag i alla fall deklarererat. Via nätet dessutom. Det var riktigt lätt. Bara man har ett BankID eller någon annan legitimation! Deklarera du med vet ja, om du nu ska göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0