Familjetripp!

Idag så kom dagen, våran julklapp blev äntligen verklighet. En höghöjdsupplevelse på Aboda Klint! 7 meter upp i luften bar det av åt alla möjliga håll. Lite skakigt var det i vissa uppgifter men det gick bra i alla fall. Förutom att jag hade hala skor som gjorde att jag gled ganska mycket! Det var Farsan, Maria, Syrran, Albin och jag som var och slängde oss bland träden. Jag fick vänta på tjejerna hela tiden som var lite slöare än mig.



Efter det grillade vi och fikade en lång stund. Och sedan bar det av på en jäkla massa skogsvägar. Allt i ett försök att hitta vägen till Gödeshult genom skogen. Vilken pappa och jag bara hade svaga minnen av. Men till slut kom vi fram till Gödeshult. Fast inte i den änden av byn vi hade räknat med. Utan i helt fel ände. Men det gjorde ju ingenting vi var ju i alla fall där! Där fick jag visa upp mit projektarbete! Kändes kul att se det utan att veta att jag skulle göra något med det. Att det var klart! Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0