Gödeshult igen

Efter en inte så ansträngande halvdag i skolan fick jag hem och vila. Det var riktigt skönt. Efter en stund ringde kusinen och frågade ifall jag kunde komma upp med pumpen igen. Och visst. Så det blev att hämta den hos min farbror och bege sig till Gödeshult. Härligt!
 Det gick nu bra att koppla ihop allt all el fungerade som det skulle. Och det gick bra att sänka ner den i det 20 m djupa hålet. Och den funkade faktiskt. Fast det är något fel på en annan el grej som ska säga stopp eller kör igång till pumpen och hydrofonen så där måste nåt göras.
 Efter det tog jag ut åkgräsklippan och klippte hela gräsmattan medan kusinen var i Lenhovda. Vid halt tio snåret blev det middag. Riktigt skönt var det att få något i magen.
 Båda igår och idag har jag haft något jobbigt i halsen, vet inte vad det är. Och jag kan säga som så att jag känner nu att det lär bli fruktansvärt jobbigt imorgon bitti Morgnarna är värst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0