Påsklov!

Äntligen, lite ledigt. Jag som inte har haft annat än ledighet och håltimmar. Nä vad tusan skulle påsklov vara bra för egentligen? Jo för då kan jag åka iväg och greja med mitt projektarbete och göra klart det. Och det är precis vad jag har gjort. Jag befinner mig nämligen i Gödeshult.
 Idag har jag fixat till mitt lilla brunnshus någorlunda. Bara lite småpill kvar imorgon. Det blir inte att man stressar på något vidare, särskilt inte när man inte har något att passa. Drog en sväng in till Alstermo idag. Blev lite handlande. Sen blev det också ett gå en liten runda. En bra bit in i skogen och tillbaka. Riktigt varmt och skönt var det i solskenet.
 Lite problem med vattnet har vi dock stött på. Det har krånglat lite hela dagen. Men nu verkar det som att vi har hittat felet. Varmvattenberedaren. Den har förmodligen brunnit upp på nåt vis. Vi har i alla fall inget kall vatten. kallast är det när vi försöker ha varmvatten. Märkligt.
 När jag gick ut för en stund sedan så möttes jag av tystnaden. Helt tyst över allt inte en bil på en mils avstånd. Och så stjärnklart. Härligt att kunna gå utanför huset se stjärnorna och höra tystnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0