Båtsemester - Etapp 4

Det blev väl ingen riktig etapp egentligen den här dagen. Det var bara att stanna kvar i Västervik i regnrusket. Riktigt kallt och jobbigt väder. Jag satt inne och var seg hela dagen. Ända till klockan fem då följde jag med Maria och Anton upp på stan för att handla lite. Väl tillbaka i båten var det bara att äta igen. För att sedan fixa iordning sig någorlunda för att bege sig in till stan. Första dagen på Visfestivalen och det var mycket folk över allt. Det blev att gå en hel del fram och tillbaka. Träffade några på vägen som man kunde snacka med. Mm en bra kväll blev det till slut i alla fall. I stor brist av bilder för dagen bjuder jag här på två små bilder. Egentligen var det ingen brist på bilder men att lägga upp en massa bilder som lillebror har tagit är ganska meningslöst! Trots att han har tagit dessa!





Kommentarer
Postat av: Lollo

Min, min söta lilleeeebror. Han måste komma hem till mig snart:'(<3 och du med för den delen, jag kan ju inte sova hemma längre...

2009-07-13 @ 16:09:53
URL: http://louiseramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0