Båtsemester - Etapp 9

Dagen började med frukost på akterdäck! För att efter det bli en seg och lång dag på Hasselö. Jag låg mest och vilade och läste om lumpen i båten, medans de andra var på land. Lillebror lekte vid vattnet och hade det kul.  Lite lunch blev det på Hasselö. Jag festade te att me en kärringklämma! Pappa tog en cykeltur och vi andra gjorde oss redo för avfärd. Det blev Lofthammar som gällde för kvällen. Dit vi kom efter en slingrig färd mellan öar och grund. En ganska trevlig hamnanläggning måste jag säga. Det blev middag på restaurangen bredvid bryggorna. Oxfilémedaljonger och rostad färskpotatis stod på menyn för min del. Till dessert blev det en vitchoklad pannacotta! Mycket gott!
En bild på Anton vid lek i vattnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0