Tack och hej!

Den senaste veckan har varit ganska annorlunda! Eller kanske inte. Jag byggde ett barskåp i min bil och satte in en härligt rödbelysning i det. Dessutom håler sig drickan kall i det. Bara en kul grej. Det är ju absolut ingenting som jag är i närheten av som bilförare! Ifall någon skulle tro det! Dessutom har jag jobbat i en vecka och fått ihop lite extra pengar! Kopplat in en baslåda har jag också gjort i bilen! Idag har det varit kalas för lillasyster som fyllde 17. Det blev ett rejält gäng på över 30 personer och grillning och fika!
 Men nu är det ju så att jag har pacakt min väska! Imorgon går tåget klockan 10.55. Färden går mot Karlskrona och Marinbasen. När jag ska hålla på och pilla på mitt vapen så har jag ju inte tid att blogga så mycket. Inte för att jag har haft så mycket tid annars i sommar heller men nu kommer det nog att ligga nere en liten stund. När jag kommer hem igen så kommer en liten rapport om vad jag har gått igenom. Tills dess så önskar jag alla er läsare ett par trevliga veckor och hoppas att ni har det riktigt bra nu när ni slipper mig! Men jag kommer tillbaka, så lätt ska ni inte bli av med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0