Stolt

Efter att ha tagit studenten så är jag inte annat än stolt över mina betyg. Några betyg som jag inte har behövt kämpa för att få egentligen. Det ämnet som jag fick sämst i var det jag behövde kämpa mest i. Så jag har nog haft en ganska bra skolupplevelse där jag har klarat mig ganska bra! Eftersom jag nu är så stolt över mina betyg så tänkte jag att jag lika gärna kan redovisa dem!

Arbetsmiljö och säkerhet: MVG
Projekt och företagande: MVG
Byggkunskap: MVG
Hus- och anläggningsbyggnad: MVG
Måleri och byggplåt: MVG
Rit- och mätteknik: MVG
Ritteknik- Fördjupning: MVG
Framtidens byggande: MVG
Datorkunskap: MVG
Engelska A: VG
Estetisk verksamhet: MVG
Beklädnader: MVG
Byggisolering: MVG
Byggnadsträ och betong: MVG
Formbyggnad: MVG
Murning A: VG
Snickerier och inredning: MVG
Stommar: MVG
Ställningsbyggnad: MVG
Idrott och hälsa A: VG
Matematik A: VG
Matematik B: G
Naturkunskap A: VG
Religionskunskap A: VG
Samhällskunskap A: VG
Trafikkunskap: MVG
Trafikkunskap, fördjupning: MVG
Svenska A: VG
Svenska B: VG
Projektarbete:VG

Jag är i alla fall glad 19 MVG, 10 VG och 1 G. Det finns väl några av de där VG:na som jag är lite besviken över. Men mest besviken är jag över projektarbetet där jag lämnade in ett jäkligt bra arbete. Betyget sänktes på det på grund av för några handledarkontakter. Det är inte så lätt att ha kontakt med en handledare när jag är ute på APU och jobbar 7-16 varje dag och handledaren blir oppererad och sjuksriven och är borta ifrån jobbet några månader. När det dessutom står i betygskriterierna för MVG att man ska lösa problem själv mm. så ska jag väl inte fråga min handledare om råd och få ett högre betyg. Men men så är det ibland. Och jag är nöjd över mina 19 MVG i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Albin

Jodå! Nöjd ska du vara! Jag är riktigt nöjd med mina med. Även om de inte är riktigt lika bra som dina ;)

2009-06-16 @ 10:25:27
URL: http://abbbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt bra! Du kan få komma hit och bygga och klättra på ställningar om du vill!!!

2009-06-16 @ 22:07:13
Postat av: Uffe

Och ovanstående kommentar var från, mig, så att du vet var du ska komma o klättra...

2009-06-16 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0