BMW

BMW, jag säger bara bmw. Bilintresserad är väl det minsta man kan säga om mig. Jag kan se skillnad på de i stort sett alla olika bilmodeller vilken årsmodell det är. 
 Som första bil köpte jag en Volvo 850 - 95. En bit av dess bakände syns i headern ovan. Efter att det kom ut en bil framför den så står den numera på skroten.
 Andra bilen fick bli en Audi A4 Avant - 96. Den går fint men inte lika mycket kräm i som Volvon.
Nu inför sommaren hade det varit kul med en cabbe. Men det blir inget med det. Det går inte att hålla på att byta bil hela tiden. Nä nu får jag ta och fixa te bilen som jag vill ha den. Samtidigt som jag sparar pengar. För rätt vad det är så kan det vara så att det dimper ner en BMW hemma på garageuppfarten. En stor fet BMW tänker du kanske då. Men nä. Det är inget fel på en stor fet BMW. Men det blir fakttidkt den minsta BMW. Den minsta Bmw:n hittils i alla fall. 1-serien. En Coupe dessutom. Läckert!



Kommentarer
Postat av: Uffe

Men du kanväl fixa till en cab... backa in i ett halvt stängt garage, en vedbod eller nåt... :-)

2009-03-27 @ 08:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0