Fixa te bilen va!

Nu är jag i full gång med att fixa till bilen, å de då va! Nya fälgarna och däcken kommer vilken dag som helst, efter lite strul. Nya skärmar ska jag beställa i dagarna. Och bilsport performance show närmar sig med ilfart. Där blir det att checka in en massa fina grejer. Och försöka få tag i något extra bra polermedel.
 Andra planer är att sätta dit lite diodljus och fixa till lampskenet något. Toning är också på G. Men det ligger jag lågt med så länge. Sänkning kan det också bli med tiden. Jag har i alla fall bestämt mig för att satsa på utsidan först. Stereo och det får vänta. Det måste ju se snyggt utåt till att börja med.
 Det enda som sätter stopp för alla planer är ekonomin. Inte att det inte finns pengar. Utan att allt är så dyrt. Det är helt sjukt när man börjar tänka efter. Allt kostar ju så fruktansvärt mycket. Att tona bilen vill de ha 3800 för. Samtidigt som jag kan köpa materialet för 1500 och göra det själv. Med den risken att det ser för j*vligt ut.
 Det är alltid kul att drömam sig bort lite. Men nu så börjar bilen bli snyggare. Fälgarna kommer att göra mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0