Fullt pluggande

Har nu suttit och pluggat rejält i nåra timmar, och håller på fortfarande. Jag har nämligen prov i Projekt & Företagande imorgon bitti. Jag måste erkänna att jag egentligen har koll på läget och vet vad det hela handlar om. Men det är alltid skönt att friska upp minnet lite så här i sista stund. Det kommer nog inte bli något så där jätte svårt prov. Dels har min lärare sagt att om vi bara har hängt med på lektionerna så blir det inga problem, gutt! Sen har jag alldrig skrivit IG på ett prov. Så varför skulle det hända nu när man är inne på sista terminen? Eller det är väl just därför set skulle hända. Men men, nu ska inte jag tråka ut dig längre. Du kan ju faktiskt ha viktigare saker för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0