Ledig dag!

Fredag och byggvecka, det innebär ledig dag! Jiho! Dagen tänkte jag spendera med att jobba lite med mitt projektarbete. Har en hel del som måste skrivas på det. Sedan så ska jag till optikerna klockan 15.00. Får se hur det går. Så hoppas jag att fälgarna äntligen kommer idag. Det borde dom göra. Vore riktigt skönt, och kul, om dom gjorde det. Nånstans så har jag också tänkt att shoppa lite, för en gångs skull. Lite kläder alltså. Nått nytt och fräscht till i vår!
Får se vad som händer med dagen, rapport kommer, kanske! Ha en underbar dag tills dess!


Så här ser mitt projektarbete ut nu förresten. Ska dit lite mer grejer. Det gamla syns i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0