My All new Camera!

Hej! Idag har jag köpt en ny kamera. Fick för mig igår att jag skulle lägga mina pengar på det. En Canon Digital Ixus 870 IS fick det bli. Så här fin är den:

Det roliga i kråksången är att den var dyrare än vad jag hade tänkt mig att jag skulle köpa för. Men den hade de funktionerna som jag ville ha så det fick bli den. Men då till det roliga. När jag satt hemma och tittade igår så fick jag se ett pris på netonnet. När jag kom dit idag för att köpa den så hade de sänkt den med 300 kronor. Precis idag, den gamla prislappen satt kvar. Snacka om tur. Då kände jag genast att jag hade gjort en bra affär. Trots det dyra priset!
 Ikväll väntar en bussresa på teoriutbildningen för CE - kortet. Åka runt och titta lite hur man ska köra på olika ställen i Kalmar. Lagom soft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0