My Room

Ja, nu är det ju så att jag har ju ett litet rum. Tro det eller ej. För ett tag sen hade jag nåra polare hemma. Det var visserligen i Juletid vilket kan ha gjort lite av det intrycket som de fick. Men i alla fall så skulle de gissa vilket rum som var mitt. Alla var övertygade om att min syrras rum var mitt och att mitt rum var min syrras. Men se så var det inte. Fick dom reda på och blev allmänt chockade och ville lämna det så fort som möjligt.
 Nu blir alla säkert jätte nyfikna över hur mitt rum ser ut. Eller? Därför tänkte jag att jag kunde ta och lägga upp lite bilder på det. Så att ni också chockas!








Chockad? Om du nu är det så kan du ju ta och skriva en liten kommentar. Så att jag vet om det är positivt eller negativt. Eller något. Kan poängtera att sängen är jätte skön. Bre å go!


Kommentarer
Postat av: Louise

host, hur fan kunde de tro att mitt rum var ditt?:ohahahaha!

2009-03-05 @ 16:55:08
URL: http://louiseramstrom.blogg.se/
Postat av: Uffe

Killen med värsta stilen. Oj så färgsynkat. Keep up th good work. Förresten hur ser Lollos rum ut...?

2009-03-09 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0