Studentkostym!

Studenten närmar sig med ilfart. Studentmössorna börjar komma. Butikerna börjar med sina erbjudanden. Och jag har köpt en Student kostym. Tydligen så är starka färger väldigt inne i år. Och jag är ju inte sämre än att jag väljer en stark färg! Och inte har jag något emot att klä mig i rosa. Jag passar i rosa.
 Studentkostym blev det i alla fall igår. Jag och syrran åkte in till Brothers för att titta. Och jag blev supernöjd direkt. Och hängde undan den så att jag kunde hämta den senare. Brothers har just nu erbjudande på studentkostymer för 1999 kr. Då ingår skjorta och slips. Som normalt kostar 500 respektive 300 kronor. En köpte jag till ett bälte till det för 345 kronor. Tre par strumpor som just nu kostar 100 kronor fick jag på köpet dessutom. Rosa strumpor i samma färg som skjortan så klart!



Jag blev supernöjd i alla fall. Och det är ju huvudsaken. Även om det går att diskutera den rosa skjortan :D

Kommentarer
Postat av: Jacob Fredriksson

finfin:) Jag förståd inte riktigt att den såg ut såhär när du beskrv den, men den passade grymt bra!

Du kanske kan hjälpa mig att hitta en kavaj:P Jag letar efter en och har ingen aning om hur den sak se ut:S

2009-03-23 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0