Gott och blandat!

Dagarna går väldigt fort trots att de går så sakta. Väldigt konstigt det där men så är det. Eftersom jag inte kan förklara riktigt varför det är så, tänker jag inte gå in på det djupare.
 För en vecka sedan var mamma och hämtade ut sin nya bil. Får väl gratulera henne till nya köpet. Vad som helst är ju bättre än en Ford. Jag är nog itne ensamm om att tycka det. En Seat Ibiza blev det i alla fall en 2007 i väldigt bra skick. I helgen upptäckte hon första parkeringsskadan på den. Fruktansvärt typiskt. Vi började forska lite i det eftersom vi misstänkte att det hade hänt i garaget och hittade tillslut bilen som hade ganska stora repor på sin bil. Efter ett tag fick vi också ut ägaren till bilen och han gick med på att fylla i skadeanmälan. Trevlig gubbe var det i alla fall. Men han påstod att han inte hade märkt något. Till saken hör att det var ett par skador på precis samma ställe på Forden också. Så det var nog inte första gången han varit i.


I Söndags kväll åkte jag på någon lätt influensa vilket gjorde att jag stannade hemma från skolan igår. Typ andra gången på tre år. Men tack för att jag inte är sjuk oftare för det är inget roligt asså.
 Idag blev det skolan i alla fall. Dagen började med att alla treor skulla visa sina projektarbeten. Byggeleverna skulle vara i bygghallen. Det är ju inte så kul att gå runt och bläddra i massa arbeten så det var väl i stort sätt bara lärarna som tittade lite grann. Men jag förstår att många gick när de kom. Direkt när man öppnade dörren till bygghallen så möttes man av 50 elever som satt vid bord i en båge framför dem och glodde som bara den. Till och med jag blev rädd när jag öppnade dörren. Obehaglig känsla det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0