Längtar till sommaren...



Nu börjar jag faktiskt längta riktigt ordentligt till sommaren och till att skolan har slutat och jag är fri som en fågel! Det ska bli riktigt skönt att ge sig ut och åka lite med båten igen. Att få sig en riktig båtsemester innan det är dags att rycka in i lumpen.
 På tal om båten det är kanske dags att börja polera den nu! Det är ju lite att polera så det börjar väl bli dags att börja snart så att vi får den i sjön. Ska som om det blir lite pillande framåt helgen eventuellt. Jag ska ge det som förslag i alla fall. Nu är det ju inte så mycket i skolan så nu finns det ju lite mer tid. Det är ju bara förberedelserna för studenten som tar upp mycket utav all tid nu.
 Ju mer jag tittar på bilden ovan desto mer sugen blir jag på att ge mig iväg ut i sundet och gasa på och höra dånet ifrån de 826 hästarna som skjuter fram 12 ton båt! I en hastighet av 28 knop! Ju mer jag beskriver desto mer blir jag sugen. Nu får jag verkligen ta tag i det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0