Trevlig dag!

Idag hade jag väl inte direkt några lektioner. Jag skulle enbart åka in och lämna ett arbete. Och så skulle jag lämna in utspringningslåten till kåren, mer var det inte. Riktigt soft skola. I alla fall. det blev att jag stannade lite med några andra som också hade åkt in och vi satt och snackade lite. Efter en stund bestämde vi oss för att åka ner till slotet och njuta av vädret,
 Nere vid slottet var det ganska blåsigt och inte skönt alls på en del ställen. Men det var ändå mysigt att gå en runda på vallarna och titta ut över det som Gustav Wasa en gång stod och tittade ut över. Det gäller ju att passa på också nu när det ska kosta pengar att gå där upp. Helt idiotiskt hur man kan ta 80 kronor för att folk ska få titta däruppe. Det finns ju inget särskilt att se mer än själva slottet. Ingen utställning eller någon ting. Konstigt asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0