Väldigt soft dag!

Igår kväll kom det ett mail på skolposten som sa att religionen var inställd i morse. Gutt. Eftersom vi skulle haft en lång håltimme efter den. Eftersom det är typ 5 i klassen som läser skolposten så var det bara att meddela resten av klassen det inträffade via sms. En hel del förvirrade sms kom tillbaka. Men det redde ut sig. Trodde jag. Jag sov till klockan 10 när jag vaknade hade jag fått sms av en, klockan 8, som frågade vilken sal vi skulle va i. HAHA. Samma person hade skickat att han hade tagit del av dagens schema. På eftermiddagen visade det sig att det var denne persons flickvän som hade svarat på kvällen. Hon hade glömt säga det och han kom för tidigt till skolan.
 Första lektionen för dagen började klockan 2 härligt. Halv 2 bestämde klassen utspringningslåt till studenten. Till slut kom vi fram till att det blev Volbeat med Guitar Gangsters. Typ ingen som hade hört men den vann i alla fall. Det blir nog bra.
Dagens lektion blev lite information om brandtätning. Så nu vet jag vad jag ska använda och hur man gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0