Nya grejer på G!

Nu har det äntligen skaffats mobiltbredband! Ett steg som var nödvändigt att ta då jag så småningom kommer att vistas nere i Karlskrona 12 dagar i sträck. Det blir för länge att vara avstängd från nätet hela den tiden, nästan jämt. I samband med det kanske man kan ta tag i bloggandet lite mer också. Det är svårt att bli motiverad när man bara är hemma ibland och vill ägna tiden åt annat.
I samband med att jag kommer ta tag mer i bloggandet så kommer även adressen till bloggen att bytas! Mer om det kommer när det börjar närma sig. Men det är bättre grejer på G! Det hela görs på grund av lite olika anledningar men det fanns ett behov av att bli lite mer personlig, skaffa lite bättre och starkare grejer som knyter ann till mig själv!
Nu ska jag inte avslöja för mycket, mer kommer i sinom tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0