Min systers rum

Någon frågade hur min systers rum ser ut. Angående mitt tidigare inlägg. Så här kommer nu nåra bilder på det... (Tro det eller ej, men jag har faktiskt fått godkännande av min syrra att lägga upp bilderna)









Skillnaderna mellan min syster och mig, är väl att jag har lite mer koll på hur det blir tillsammans. Och gillar varma färger. Min syrra kan se fina saker, men det funkar inte alltid så bra tillsammans. Och blir tillslut en blandning av material och stilar hit och dit. Hon förstår inte heller vad belysning är, eftersom hon som enda lampa har en stållampa som inte sprider det minsta sken. Hopplöst. Mycket lampor ska det vara.

Kommentarer
Postat av: Uffe

oj va många sängar... du e go du victor! (ja du också lollo)

2009-03-11 @ 10:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0